Tuesday 18 June 2013

I'm Not Mad . I'm just hurt :')




What is my real positions now? hmm. kadang kadang aku terfikir jugak. dia couple dengan aku sebab sayang or else? hmm. maybe just for sakitkan hati ex dia. Aku tau dia still sayang ex dia. Dia selalu favorites tweet ex dia. Dia selalu tweet about ex dia. And aku pun tau yang dia selalu stalk ex dia :') Yeahh, i know that. Honestly aku jealous. But siapa aku untuk jealous? hmm tak layak k tak layak. Haihh, seriously kecik hati jugaklah time dia cakap yg aku kongkong dia. Sumpah demi Allah, aku tak pernah ada niat pun nak kongkong dia. selama ni dia nak mention sape sape dekat twitter aku tak kesah pun. Hmm. aku sanggup tak mention azzam, semata mata nak jaga hati dia. sanggup tak reply bbm syafiq even syafiq just tanya khabar aku. sanggup tak balas whatsapp lelaki lain. tu semua sebab nak jaga hati dia. Tapi dia? Tak pernah kesah semua tu. tak pernah nampak semua tu. dia ada tweet ' susah siaaa hidup macam ni :'/ ' Hmm. susahkan dapat yayang? susahkan nak jaga hati yayang? tapi takpe. yayang sedar yayang siapa :') heee. tak sangka petang tu time yayang sampai sekolah. yayang nangis sorang sorang. hmm kalau ikutkan hati yayang nak je tarik diri daripada acara tarik tali tu. Tapi nasib ada najwa , jyha , fara , haifa yang selalu support yayang :') hmm andai suatu hari nanti kita ditakdirkan berpisah. yayang nak bie tau yang yayang tak pernah menyesal kenal dengan bie. Bie lelaki terbaik yang yayang pernah jumpa. sumpah, yayang bersyukur dapat kenal dengan bie. hmm yayang sayang bie. sayang sangat sangat :') kbye. maafkan yayang :/ Assalamualaikum cinta hatiku :'*

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.